keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Kirves lopullisesti kaivossa

Eilen kun sain postauksen kirjoitettua, menin vessaan ja pyyhkiessä tuli ruskeaa tuhrua. Sitä ne eiliset mahakivut enteili. Aamuun mennessä ei kuitenkaan vielä ollut kunnolla menkat alkaneet niin tein nyt vielä viimeisen testin ja täysin puhdas negahan sekin oli. Turhaan tuhlasin. Nyt vain odottelen, koska menkat alkaa kunnolla. Jep, mutta en kyllä usko olleeni kovin väärässä oviksen suhteen, sillä siitä on nyt tasan kaksi viikkoa aikaa eli ihan normiluteaalivaihe. Tuhru nyt varmaan parin päivän sisällä muuttuu kunnon vuodoksi. Sitten saakin olla rauhassa reilu pari viikkoa eikä tarvitse miettiä näitä juttuja. Jossain kohtaa ehkä tilailen niitä digiovistestejä niin ei tarvitse arpoa noiden viivojen kanssa. Lueskelin noista sofin testeistä, että ne taitaa olla ainoita, joiden ohjeissa on että pissan pitäisi antaa jäähtyä jonkin aikaa ennen testausta. Ehkä sekin on vaikuttanut ovistestituloksiini, kun olen sen heti tehnyt. Ja sitten se juominen ja rakossaoloaika lisäksi. Olisin aika tyytyväinen, jos saisin seuraavan oviksen varmuudella metsästettyä, kun oikeaoppista tulosta en ole koskaan testiin saanut. Nyt lakkaan murehtimasta hetkeksi ja mietin muita juttuja pari viikkoa. Stressaan hiukan kuitenkin jo ovisajankohtaa ja sitä miten mies on taas kotosalla... Eiköhän se tästä kuitenkin. Pari kyyneltä taisin illalla sängyssä tirauttaa ja miehelle puhua tunnoistani. Ei tuo kyllä taida näistä jutuista paljon ymmärtää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti