lauantai 26. syyskuuta 2015

Mitäköhän tämä sitten meinaa?

Pitäisikö kaivaa vielä se kirves kaivosta hetkeksi? Tuo rusehtava valkovuoto tuhru mikä lie, jota tuli  kahdella vessareissulla paperiin, eipä ole tullut enää. Hmm... Toisaalta jos ovis olisi ollut viime viikolla esim. keskiviikko-torstai akselilla niin sehän voisi olla kiinnittymisestä johtuvaa. Mikä kyllä edelleen tarkoittaa, että olen osan oireista ainakin kuvitellut tähän mennessä, sillä ei ennen kiinnittymistä kauheasti mitään voi olla. Edelleen siis odottelua. Alkaako vaiko ei... siinä vasta pulma. Jos ei maanantaihin mennessä kuulu niin varmaan testaan, vaikka sekin voi olla liian aikaisin. Ja jos ei edelleenkään kuulu niin uudestaan parin päivän päästä. Veikkaan kyllä, että ne menkat sieltä jossain kohtaa alkaa. Olo on jotenkin niin blaah ja normaali ja tämän viikon kiukkuisuus viittaa pms-oireisiin. Pitää varmaan henkisesti alkaa valmistautua menkkoihin, niin ei putoa mistään taivaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti