keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Välitilassa

Siinä mielessä siis, että ei nyt ole oikein mitään kerrottavaa. Paitsi, että hcg oli 4,5 maanantain verikokeessa eli laskenut alle viitearvon. Terkka sanoi, että alle viisi on hyvä. Polilla hoitaja silloin puhui alle viidestä sadasta, mutta olikohan kyse eri yksiköistä tai jotain. Välitilassa ollaan siinä mielessä, että en tiedä yhtään miten kroppa tästä alkaa toimimaan. Odottelua siis. Ovista ei ole näkynyt, tuntunut eikä juuri nyt ole sellainen olokaan, että ihan juuri tikkuun pärähtäisi toinenkin punainen viiva. Eiköhän se sieltä tule. Normaaleissakin kierroissa ovis on ollut kp19-26 eli ei vielä edes sen mukaan olisi aika, jos kierron laskeminen aloitettaisiin tyhjennysvuodon ekasta päivästä. Eikä nuo luvut nyt varmasti mene normin mukaan yleensä tässä tilanteessa. Odottelu ja kärsivällisyys eivät ole ikinä olleet hyveitäni. Ovistestejä teen kerran päivässä nyt alkuun ja jos olo alkaa viittaan oviksen läheisyyteen niin varmaan kaksi kertaa päivässä. Yritän luottaa oman kropan tuntemuksiin, kun tiedän niiden aiemminkin olleen oikeassa ja tikut ovat vain varmistusta, ettei ovis mene esimerkiksi yön aikana ohi, jolloin en turvotuksia/vatsaoireita välttämättä huomaa.

Koitan kuitenkin ajatella nyt muutakin ja olen tehokkaasti hommannut itselleni tekemistä. Käyn salilla/jumpissa noin 3-4 kertaa viikossa ja lisäksi alkaa opiskelut. Olenkin tässä viime päivinä tutustunut opiskeluvaatimuksiin ja suoritustapoihin jne. ja alkanut etsimään kirjoja ja kuuntelemaan luentoja netissä. Mielenkiintoisia aiheita olen valinnut, katsotaan nyt pysynkö aikatauluissa ja hoitamaan kaikki hommat tässä muun kiireisen arjen ohella. Voi olla, että kirjoittelu vähenee, koska koitan käyttää tämän neidin päikkäriajan tehokkaasti hyväksi myös opiskelun suhteen. Luulen, että kirjoittelu ja asian vatvominen saa nyt muutenkin riittää hetkeksi. Ilmoittelen sitten, jos ovista bongaan tai jos menkat alkaa tai muuta vastaavaa. Nyt menen tekemään yhden työhakemuksen ja sitten jos neiti ei ole vielä herännyt, kuuntelen eilisen luennon loppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti