maanantai 28. syyskuuta 2015

Vitivalkoista

Ei edes kuvittelemalla saa viivanpaikkaa tai muutakaan aikaiseksi. Huoh... Niin toivoin jotain siihen, mutta ei. Takaraivossa kuitenkin koko ajan se, että ei ole tuon taivaallista mitään oireita, joten ei kai siihen mitään voikaan tulla. Pää ei kestä tätä odottelua. Omia laskelmia taas... Sen vahvimman viivan, joka ei siis missään määrin ollut positiivinen vaan vaaleampi kuin kontrolli, sain tiistaina iltapäivällä ja siitä tulee huomenna kaksi viikkoa. Limaa ja alavatsan arkuutta ja tärinäherkkyyttä sekä kohdunkaulan/suun aristamista oli tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Torstai ja perjantai kohdunsuu pehmeä ja auki. Keskiviikkona se oli vielä hieman kova ja tosiaan tuo uusi ilmiö eli arkuus, joka tuntui ihan peräsuolessa asti välillä, jos vaikka istahti vähän töksähtäen. Torstaina aamulla hyvin äkäisiä vihlaisuja vasemmalla alavatsalla. Ihan ääneen kommentoin miehelle niistä ja neidin pukeminen keskeytyi, kun piti pitää vatsasta kiinni ja menin vähän kaksinkerroin. Se kesti ehkä minuutin. Samoilla kohdilla tuntui koko seuraavan viikon joka päivä muutaman kerran tylpempää jomottelua. Jossain kohtaa oli turvotusta vatsassa viime viikolla ja rinnatkin vähän kipeet. Torstaina tosiaan myös sitä vaalean ruskeaa tuhrua pyyhkiessä pari kertaa. Ajoituksen puolesta tuo siis olisi oikeasti sopiva. Jos tuo tummin viiva enteilisi, että ovis oli ollut esimerkiksi tuolloin torstaina. Viivahan olisi voinut olla tummempi, jos olisin vielä testannut myöhemmin tiistaina uudestaan ja kauemmin rakossa olleesta pissasta. En niin tehnyt, koska ajattelin, että se olisi tumma sitten keskiviikko aamupäivällä, kun testaan seuraavan kerran. Olen vakaasti alkanut epäilemään ovistestien toimivuutta kohdallani. Todistetusti olen ovuloinut ainakin kaksi kertaa, kun on raskaus alkanut. Kertaakaan en kuitenkaan ole onnistunut samaan oikeaoppista positiivista ovistestiä eli samanvahvuista tai tummempaa viivaa. Yhden kerran olen saanut melkein yhtä tumman, josta viidentoista päivän päästä alkoi menkat. Se oli edellinen kierto ennen kuin plussasin kesällä. Seuraavassa kierrossa ei enää ollutkaan testejä ja tunnistin oviksen ihan ilmankin. Ja siitä kierrosta tein hyvin haalean plussan tuntemuksista 13 päivän päästä. Voi myös olla, että kohdallani hormonit nousevat hitaasti/pissa on vain liian laimeaa ym. Laatikossa on vielä monta liuskatestiä ja pari viikkonäytöllistäkin. CBn testejä säästän siihen saakka, että liuskaan ilmestyy jotain. Yritän vielä olla heittämättä sitä kirvestä takaisin kaivoon ja toivon ihmettä. Tällä viikolla se toivottavasti selviää, suuntaan tai toiseen. Hieman tuo nega testi mieltä masensi, mutta en ihan kaikkea toivoa vielä heittänyt. Monet ovat kuitenkin saaneet negoja ihan sinne dpo 14 saakka tai jopa pidemmälle (google on taas ollut kovassa käytössä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti