sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Ei mitään uutta

Ei menkkoja, ei oloja, ei mitään. Laskeskelin, että huomenna voisi olla 11 tai 12 päivää ovistuntemuksista, ehkä testissä näkyisi jo jotain. Viimeksi näkyi oman arvion mukaan dpo 13 ja silloin oli tuulimuna, joten voisikohan hormonitasot olla alhaisempia. Testasin kuitenkin herkällä davidilla eikä testit silloin kunnolla vahvistuneet edes, vaikka digi silloin näyttikin 2-3. Jos huomenna aamulla ei mitään näy,  niin en ehkä siltikään heitä vielä kirvestä takaisin kaivoon vaan odottelen pari päivää. Toivon, että torstaihin mennessä olisi jotain tapahtunut, menkat tai plussa, jotta pääsisi eteenpäin. Tällä hetkellä olo on vain jotenkin paikallaan junnaava. Ja jos menkat alkaisivat torstaihin mennessä, olisin aika varma, että kroppa toimii edes jotenkin, koska silloin ovistuntemuksista olisi se 14 päivää eli normiluteaalivaiheeni. Jos taas homma venähtää eikä kuitenkaan plussaakaan testiin tule niin aikas varmasti ovistakaan ei ollut. Kun vaan voisi olla pähkäilemättä asiaa koko ajan. En pysty oikein keskittymään mihinkään fiksuun. Yrittänyt tässä viikonloppuna tehdä noita avoimen yliopiston opiskelujuttuja, kun anoppi on kylässä, mutta vähän väliä eksyy ajatukset ja google laulaa taas ties mitä. Toivottavasti olen aamulla jo viisaampi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti