torstai 17. syyskuuta 2015

Yhtä kysymysmerkkiä

Ota nyt tästäkin selkoa. Ovis oireet alkoi maanantaina liman lisääntymisellä ja tiistaina ekaa kertaa testiin tuli haalea viiva. Ajattelinkin, että siitä se sitten vahvistuu ja parissa päivässä plussa tulee. No ei tullu. Oireet jatku voimakkaana ja tiistain toisen testauksen viiva oli vahvempi kuin aamupäivän, mutta harmikseni unohdin sen vessaan puoleksi tunniksi ennen kuin muistin mennä katsomaan. Voi siis olla, että se olisi ollut tummempi testiajan sisällä. En sitten enää testaillut tiistaina. Ehkä tikkuu olisi tullut kunnon plussa vielä myöhemmin, jos olisi testannut. Voi siis olla, että missasin sen huipun, sillä keskiviikkona testiin tuli enää hyvin haalea viiva ja tänään ei enää mitään. Limatkin oli jo tänään vähentyneet huomattavasti. Saatan hyvinkin kuulua niihin, joilla huippu on nähtävissä hyvin vähän aikaa ja siksi on aiemminkin ollut vaikeuksia sitä bongata. Oireet kuitenkin on niin selkeät, että ilman negoja tikkuja en epäilisi hetkeäkään etteikö ovis olisi ollut. Eilen oli koko alavatsa arka ja tärinä herkkä. Tänään aamulla lisäksi hyvin terävää kipua vasemmalla puolella alavatsalla jonkin aikaa. Tavallista turvotusta ei ole ollut, mutta se voi johtua tämän hetkisestä ruokavaliostakin ettei vatsan alue reagoi niin herkästi. Tästä tulikin mieleeni, että tuo laihdutus voi olla yksi syy kropan käynnistely vaikeuksiin. On se niin herkkää touhua. Noiden testien tekeminen on ehkä liian stressaavaa myös. En varmaa tilaile enempää vaan luotan kroppaani. Se on kuitenkin todistetustikin ovuloinut ja olen sen tunnistanut ilmankin testejä. Testailussa on myös omat ongelmansa, jotka liittyvät aikatauluihin eli omalla kohdallani siihen ettei heti aamuvirtsasta voi testata ja sitten taas pitäisi olla ainakin 2h ollut pissimättä ja juodakin vielä vähän sinä aikana. Voikin olla, että tiistain haalea tulos on osittain siitä johtuva, että en ollut pidätellyt tarpeeksi kauan ja juonutkin liikaa. No, testailen varmaan vielä jonkin aikaa, mutta alan henkisesti valmistautua parin viikon päästä menkkoihin tai positiiviseen r-testiin, tietenkin toivoen jälkimmäistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti