En tiedä, taisi olla kuviteltuja juttuja kaikki mukaoireet. Olo on ihan normaali, blaah. Viime yönä näin unta, että olin uudestaan raskaana ja sekin osottautui tuulimunaksi. Kiva herätä siihen... Tulisipa jotain. En millään malttaisi odottaa vielä viikkoa. Saisko aikakoneen tai kristallipallon.
Edit. Ehkä menkkamaisia juilinoita ja taitaa ne tissitkin olla vähän kipeet taas. En kestä tätä. Mieli muuttuu monta kertaa päivässä. Ärsytyskynnys on muuten matalalla, pms-oireita kenties? Ei voi tietää, mutta kun mä haluun! Miksei vois jo tietää. Jos maanantaihin sais lykättyä testaushimoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti