maanantai 14. syyskuuta 2015
Kuvitelmia tai turhia toiveita
En tiedä, miten kuvittelen jotain ihme oireita itselleni. Google on ollut taas kovassa käytössä. Ovistestit pysyy negana. Valkovuoto on muuttunut kummalliseksi vetiseksi viime viikon kuivuuden jälkeen. No sitäkin löytyi raskausoirelistauksista. Jotain alavatsan tuntemuksia on ollut, mutta niistä en kummempin perusta mitään kun voi olla omalla kohdalla suolisto-oireitakin. Vaan kunnon menkkajomottelut liittyvät alkuraskauteen. Ja tissien kipeytyminen. Muut oireet on vähän niin ja näin, voi liittyä muuhunkin. En tiedä ehkä ovis on vasta tulossa ja on vain outoa tuo vetisyys, en ole mielestäni ennen huomannut. Noh joka päivä teen ovistestin, että tuskin se ohi pääsee livahtamaan, jos on vasta tulossa. Valkovuotoa tutkailen kanssa ja kuulostelen omaa kroppaa. Olen oviksen ennenkin huomannut ilman testejä. Kun olisi jokin kamera, millä näkisi mitä tuolla sisällä tapahtuu niin ei tarttisi stressata. Vaikka stressaan silti, ainakin sitä, että mies lähtee taas perjantaiaamuna koulutukseensa ja on sunnuntaihin. Yritä tässä nyt sitten jotain lasta tehdä kun ei tiedä mitä kroppa touhuaa saati onko mies maisemissa kun olisi tarvis.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti