tiistai 29. syyskuuta 2015
Ahdistus
Mitään ei tapahdu. Oon niin huono odottamaan. Onneksi seuraaviksi päiviksi on jotain tekemistä. Sain lyhyen sijaisuuden. Kolmen päivän takia kannattaa jo ilmotella kelaan töitä ja saada lisää kokemusta cv:seen. Miten onkin niin normaali olo. Ja miksi en muista yhtään millainen olo oli kesällä ennen kuin plussasin. En ole edes blogiin kirjoittanut mitään. Jotain alavatsatuntemuksia on, mutta en tiä meinaako mitään. Tuskin. Mieli muuttuu edelleen monta kertaa päivässä. Välillä tuntuu, että menkat voi alkaa hetkenä minä hyvänsä, mutta ei. Kohdunsuukin on niin tiukasti kiinni, että tuskin ihan lähiaikoina alkaa. Tissit ei ole kipeät paitsi lihakset alla kun eilen olin salilla. Tänään koko päivän mietin sattuuko vatsalihaksiin vai johonkin syvemmälle kun kipu oli kuitenkin vain alavatsassa. Tänään ahdistuin ihan totaalisesti tähän tietämättömyyteen ja odotteluun. Meni treenitkin ihan persiilleen kun en pystynyt keskittymään. Kai sitä taas huomenna aamulla kaivan jonkun testin esiin ennen töihin lähtöä. Luulisi jo jotain näkyvän, jos on näkyäkseen. Mun tuurilla ovista ei ollut ja menkat antaa odottaa vielä piiitkän aikaa ja sitten taas odotellaan ainakin kolme pitkää viikkoa ovista ja pari viikkoa piinailua eli katsellaan marras-joulukuussa sitten... Aargh....
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti