tiistai 1. syyskuuta 2015
Hätähousu testaa
Ikinä en ole niin paljon toivonut negatiivista raskaustestin tulosta kuin nyt. Tai siis aina ennen olen toivonut plussaa, joten tilanne on aivan nurinkurinen. Noh eihän vuodon alkamisesta ole vasta kun 11 päivää, joten en tiedä mitä edes odotin. Testiajan sisällä eli noin 5 minuutissa tuli ihan haalea haamu, mutta selkeästi erottuva. Vähän myöhemmin menin vielä ottamaan kuvan testistä ja se oli tummunut aika paljon. Ei kuitenkaan onneksi kontrollin vahvuinen enää ollut. Ehkä ensi viikon verikokeeseen mennessä arvot on jo laskeneet kunnolla. Tuskin enää itse testailen, en viitsi tuhlata r-testejä turhaan kun ei se nopeuta hormonin poistumista vaikka testaisin joka päivä. Sitä vaan odottaa kovin, koska tuskin uusi kierto käynnistyy tai ovis tulee ennen kuin hormonitaso on laskenut tarpeeksi. Odotin ehkä hieman haaleampaa viivaa, koska vuotokin on jo loppunut. Tai no, eilen tuli vielä jotain tuhrua, kun rehkin salilla, mutta olettaisin sen olevan aikalailla ohi. Muutama päivä kyllä vielä varmaan kannattaa varuiksi seksiä lykätä eikä sillä mikään kiire ole nyt muutenkaan. Yritän nyt keskittää energiani liikuntaan ja dieettiin ja karitaa ylimääräiset kilot pois. Tänään on paikat kipeänä, koska eilen tein aika kovan treenin salilla. Se tekee hyvää niin kropalle kuin päällekin, kun keskittyy fyysiseen harjoitukseen kunnolla, ei ehdi ajatella muita asioita ja saa vähän etäisyyttä tähän vatvomiseen. Onneksi eiliset fiilikset on vähän rauhoittuneet eikä niin paljon enää ahdista tai harmita. Kaikki tapahtunut on vielä niin lähellä, että tunteiden ja tapahtumien käsittely on vielä kesken ja varmaan siksi eilinen ahdistus ja kateus yllätti. Aika varmaan tekee tehtävänsä tässäkin asiassa eikä sitä voi neljän seinän sisälle hautautua märehtimään asiaa, joka ei sillä muuksi muutu.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti