Toiveissa vauva vol. 2
keskiviikko 16. syyskuuta 2015
Finally
Limoja ja haalea viiva jo ovistestissäkin. On tätä odotettu. Nyt enää mietityttää, koska vahva plussa tulee ja miten se sopii miehen poissaoloon... Jos sais pienellä stressillä siirrettyä sen ensi viikkoon. Toivossa on hyvä elää, sanoo lapamato.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti