keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Finally

Limoja ja haalea viiva jo ovistestissäkin. On tätä odotettu. Nyt enää mietityttää, koska vahva plussa tulee ja miten se sopii miehen poissaoloon... Jos sais pienellä stressillä siirrettyä sen ensi viikkoon. Toivossa on hyvä elää, sanoo lapamato.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti