Tässä taas oman kropan tutkimukset jatkuu. Äsken vessassa tuli aivan aavistus vaaleanpunertavaa paperiin pyyhkiessä. Nyt sitten mietityttää, että mikä on kyseessä. Voi olla esimerkiksi kiinnittymisvuotoa? Aiemmin päivällä tuntui pari terävää viiltoa oikealla puolella keski/alavatsalla. Toisaalta mietin myös sitä vaihtoehtoa, että olisi vasta ovulaatio... Äh en tiedä enää mitään. Toivon tietenkin, että olisi kiinnittyminen, mutta senpä näkee sitten ensi viikolla alkaako menkkoja kuulua vai ei. Ajoituksellisesti ehkä kiinnittyminen sopisi aika hyvin. Mutta sitten herääkin kysymys, mitä nämä muut aiemmat tuntemukset ovat olleet? Ei kai sitä kuitenkaan ennen kiinnittymistä voi olla mitään oireitakaan. Mystistä touhua...
Ajattelin nyt varmuudeksi koittaa miestä houkutella tänään puuhiin illemmalla. Jos olisikin vasta ovulaatio ja vuoto munasolun irtoamisesta johtuvaa (tiedä sitten voiko sellaista olla). Lueskelin tuosta edellisen blogin raskauden alusta, että oli ollut epäillyn ovulaation aikaan hieman valkovuodon seassa rusehtavaa, että sikäli kai ei ole mahdotontakaan, jos yhtään samalla kaavalla mennään. Toisaalta mietin myös sellaista vaihtoehtoa, että olisi ollut ehkä silloinkin kiinnittymisvuotoa. Silloin raskaus olisi ollut viikon pidemmällä kuin oletettiin. Nt-ultrassahan silloin laskettua aikaa siirrettiin viikolla taaksepäin kuin mitä se olisi ollut varhaisultran mukaan. Se mittailu varhaisultrassakin on aika arpapeliä, kun puhutaan kuitenkin milleistä. Odottavan aika on taas piiiitkä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti