keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Voihan ovis

Jaa a... ei tää testaus suju taas kuin strömssössä. Olen tässä miettinyt, että olisiko ne haaleat viivat sunnuntaina ja maanantaina voineet olla plussa. Tai siis lähinnä niin, että olen missannut se huipun kun testaan vain kerran päivässä. Lauantaina testi oli niin nega kuin mahdollista, mutta toisaalta testin tekokin jäi aika myöhäiseksi, kun päivällä oli niin kiirettä. Että en tiedä kuinka luotettava tulos sekään on ja enkä muista oliko kuinka pitkän pidättelyn tulos. Tosiaan eilen tein sitten kaksi testiä koska ne haaleat viivat oli hävinneet ja ihan puhdasta negaa taas pukkaa. Tein toisen, koska olin aika paljon juonut vettä ja ajattelin, että ehkä pissi oli liian laimeeta. En kyllä ole tuntenut mitään ovisoireita su-ma välillä, mutta kai niitä voi yölläkin tulla. Ei välttämättä aina herää, vaikka joskus olen herännyt. En tiedä, toisaalta nyt on vasta kp17 ja viimeksi ovistuntemukset oli juuri kp17 ja normikierto on kuitenkin ollut sen noin 34 päivää. Toisaalta jos laskisi menkat alkaneeksi jo perjantain tuhrusta eikä vasta maanantaista kun kunnon vuoto alkoi niin nyt olisi jo kp21. Vähän aikaa sitten tein testin ja se oli kyllä nega, ei edes viivan paikkaa. Epäilen kyllä, että näin aamusti ei ollut kuin parin tunnin pidättely korkeintaan. Täytyy ehkä vielä tehdä toinen testi tänään. En tiedä, ei kyllä ole ollut missään kohtaa mitään hirveitä himojakaan, ja sen ja limat kyllä ajattelen kunnon ovismerkeiksi. Äh en tiä. Tosiaan äsken ennen testiä tutkailin vähän taas limaa ja sen joukossa oli myös hieman rusehtavaa. Mitä sekin nyt on? Siitä ehkä ajattelin vähän, että se johtuisi oviksesta. Joillain siitäkin voi tulla joku pieni tuhru. Jos ovis nyt olis esim sunnuntai-iltana niin en tiedä menikö hukkaan. Perjantain ja lauantain välisenä yönä touhuiltiin, joten voi olla, että jotkin uiskentelijat siellä olisivat olleet vielä hengissä. Tyhmänä olen tässä odotellut sitä plussaa, että olisin vasta sitten houkutellut miestä puuhiin ja jos homma meni nytten mönkään sen takia niin typerää... Noh, jatkan nyt vielä testailua varmaan ainakin viikonlopun yli ja jos ei kunnon plussaa tule niin joko en tässä kierrossa ovuloi (voi tietenkin olla stressiäkin ja se on siirtänyt ovista) tai sitten se oli jo su-ma. Lopputulos selviää kyllä parin viikon päästä sitten jokatapauksessa. Jos jotain nyt opin niin ehkä testaus kannattaa aloittaa vähän aikaisemmin ja jos on haaleita viivoja niin ehkä tehdä kaksi päivässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti