perjantai 3. huhtikuuta 2015

Taisipa käydä niin...

Että menkat on alkamassa ehkä huomenna tai viimeistään sunnuntaina. Kierrosta tulee lyhin tähän mennessä synnytyksen jälkeen. Aamulla ja päivällä olin vielä hieman toiveikas, kun aamulla yöpaitaan taas yhtäkkiä ilmestyi märkä läntti rinnan kohdalle (taas vasen). Neidin kanssa ulkoilessa oli menkkamaista jomotusta ja ajattelin, että jos menkat ei kohta ala niin tää on hyvä juttu. Eikä vessassa pyyhkiessä mitään tullutkaan ennen kuin iltapäivällä vähän ruskeaa sitten. Kaipa ne menkat sieltä tekee tuloaan. Ja mikäli alkavat niin epäilemästäni oviksesta olisi juuri se kaksi viikkoa. Eli siitä kun olin ystäväni muuttotalkoissa ja mietin johtuiko vatsakipuilu siideristä ja mässäilystä. Ilmeisesti ei ja nuo tosiaan olivat oviskipuja. Aika voimakkaita oireita tosiaan, jatkossa ei kyllä jää epäselväksi koska ovis on. Mikäli menkat ei nyt ala parin päivän sisällä kunnolla niin testailen sitten ensi viikolla vielä. Tänään ainakin vielä näytti puhdasta negaa. Hyvin epäileväinen olen kuitenkin. Ensi kiertoon jos tilaisi niitä ovistestejä niin voisi sen vielä varmistaa silläkin, ihan jo omasta mielenkiinnosta kropan touhuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti