torstai 23. huhtikuuta 2015

Se taisi olla siinä

Luulenpa, että ovis tuli ja meni. Huoh... Aloitin testailun ilmeisesti liian myöhään, ja oikeasti olisi pitänyt aloittaa menkkojen laskeminen jo niistä tuhruista niin päästäisiin oikeisiin lukemiin. Ärsyttää. Taisi mennä hukkaan koko ovis tällä kertaa. Kyllähän sitä sanotaan, että simpat voi elää jopa viisi päivää, mutta en jaksa oikein uskoa mihinkään tärppeihin tässä kierrossa. Eilinen vuoto taisi olla juuri oviksen jälkeistä vuotoa eli sellaista vähän limansekaista verta parilla vessareissulla paperiin. sen jälkeen ei enää mitään. Eilen varmaan olisi ollut jotain mahiksia vielä yrittää lähettää simppoja matkaan, mutta miestä kiinnosti pelaaminen tietokoneella ja olin niin väsynyt itsekin, että menin nukkumaan kun en jaksanut odotella eikä sekään helpottanut asiaa, että neiti oli vähän kipeän oloinen, koska heräili yöllä ja vaikutti räkäiseltä. Lisäksi tietenkin anoppi on vielä kylässä neidin lapsenvahtina, joten ei siinä hirveästi kiinnosta lähteä viettelemään. Ei sillä tässä kierrossa ei ole ollut mitään suurempia himoja tai limoja muutenkaan. Alan epäilemään, että ehkä ne haaleat viivat olivat yritys ovuloida, mutta stressi tai joku esti sen. Hieman jotain valkovuotoa tuli, mutta se ei kunnolla muuttunut missään vaiheessa sellaiseksi venyväksi ja läpinäkyväksi. Että katsotaan, toisaalta tämä voi olla ihan hyväkin, niin voin ottaa loppukierron rennommin kyttäämättä mitään oireita ja keskittyä tähän valmistumiseen. Ai niin kaivelin testitkin vessan roskiksesta ja nappasin kuvat niistä. Tietenkään en enää järjestystä tiedä ja viivatkin ovat kuivuneet ja haalistuneet, mutta jos tästä nyt jatkoa ajatellen jotain hyötyä on niin kiva. Ainakin itselle nyt muistiin sitten ensi kiertoa varten nämä pointin. Aloita laskemaan uusi kierto jo tuhrusta (se itseasiassa sopi paremmin myös ovisaikatauluun, koska tuhru alkoi tasan 14 päivää myöhemmin), aloita testaus ajoissa ja jos alkaa tulla haaleita viivoja niin testaa kaksi kertaa päivässä. Toivottavasti näistä neuvoista on apua jollekin muullekin.
Näkyy tuo haalistuminen näistäkin jo kuivuneista versioista ja selkeästi tuossa keskellä on kaksi tummempaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti