torstai 2. huhtikuuta 2015
Pam
Ja nenässä on finni... Johtuuko edellispäivän suklaan syömisestä vai jostain muusta? Viimeksi muistan vatsakrampit, rintojen ja erityisesti nännien arkuuden sekä valtavan finnin! Ensimmäiset kuukaudet naama oli kuin pakanamaan kartta ja tukka rasvoittui kauheasti. Koska voi testata? Siis, jos oletettu kiinnittyminen olisi eilen... Itsellä on herkkiä Davidin testejä. Niistä en kyllä ole lukenut kovin hyviä kokemuksia, näyttelevät viivanpaikkoja ja muita haaleita viivoja miten sattuu. Miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa ainakin viikon vielä mahdollisia kuukautisiakin. Kummallisia elohiiriäkin vatsalla...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti