Menkkoja kuulu nimittäin. Edelleen kolmatta päivää siis kummallista tuhruttelua tai mitälie. Pyyhkiessä vähän ja pikkuhousunsuojaan tippa, niin et oon kerran päivässä vaihtanu. Ihan normiolokn on. Tissejä ehkä vähän juilinu pari kertaa mut ei mitään ihmeellistä. Alkais nyt kunnolla, ei mulla oo ollu tapana mitkään tuhruttelut ehkä korkeintaan joskus yhtenä päivä ja sitten alkaa kunnolla. Tää vaan saa mun vilkkaan mielikuvituksen taas liikkeelle...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti