Tänään tein vielä yhden ovistestin, mutta eivät ne miksikään ole muuttuneet. Haalean haaleita tai haamuja on tullut tuon maanantain jälkeen. Ja kuivuus on myös sahara-tasoa alakerrassa. Että en usko enää tässä kierrossa mitään tapahtuvan, kun nyt on jo kp23. Reilun viikon päästä voi odotella menkkoja.
Tietenkin olen käynyt lueskelemassa kaikenmaailman palstoja ja koittanut saada selkoa voiko noin haaleat kuin nuo su ja ma testit olivat niin olla plussia. Testit on aina testejä, joillain luotettavampia kuin toisilla, puhumatta edes noiden halpistestien luotettavuudesta. Toiset ovat todistetusti ovuloineet (tulleet raskaaksi) vaikka ei ovistestiin ole tullut mitään ja toisilla taas ovis näkyy kirkuvan punaisena viivana ja tummempana kuin kontrolliviiva eikä silti onnistu tulemaan raskaaksi. Ehkä jos ei muutamaan kuukauteen mitään edistystä tapahdu eli en bongaa jatkossakaan ovista tai tule raskaaksi niin voisin sijoittaa vaikka kerran kalliimpiin clearbluen digitesteihin ja sitten ehkä syksyllä suunnata lääkäriin tsekkaukseen, että kaikki on ok.
Eikä tosiaan se nyt välttämättä tarkoita sitä, että vaikka ovis olisi ollut tuolloin su-ma välillä, että kirves tarvitsisi heittää kaivoon, mutta melko hyvä tuuri kyllä sitten olisi (ja pitkäikäiset siittiöt). Katsellaan, odotellaan ja fiilistellään (on juu mun vahvuus... nooot). Koitan kuitenkin olla kehittelemättä mitään oireita, koska mahikset ovat niin pienet ja olla myös tekemättä r-testejä ennen aikojaan, vaikka niitäkin tuolla vessanlaatikossa on. Vasta sitten jos menkat myöhästyy tai alkaa olla todella voimakkaita oireita vähän ennen sitä. Nuo ovistestailut jätän nyt tällä kertaa tähän, koska ei sillä olisi merkitystä edes vaikka plussa tulisi ensi viikolla vielä (eli ovis olisi siirtynyt stressin tai vastaavan takia vaikkapa) koska mies lähtee huomenna päivällä viikoksi työreissuun. Tänään voi vielä touhuilla, mutta ihan vain puhtaasta touhuilun ilosta ;).
Flussakin sitten kotiutui taloon. Ensin tuli neiti kipeeksi ja sen myötä on ollut aika rikkonaisia öitä, kun nenä on tukossa ja heräilee sitten sen takia. Itse tulin seuraavaksi kipeeksi ja nyt on miehelläkin jo kurkkukipeenä. Tämän takia on tuo gradukin vähän hitaasti edennyt tällä viikolla tai siis oon nyt hieman tavoitteestani jäljessä. Koitan kuitenkin nyt tässä kiriä, että saisin tänään vielä lähetettyä ohjaajalle vain englanninkielistä tiivistelmää vajaan koko paketin. Enää on kesken loppupäätelmät. Pari-kolme sivua kun sitä vielä saisi niin olisi 60 sivun tavoite täysi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti