Päivät menee, ei mitään ihmeellistä. Piti tarkistaa puhelimesta mikä kp menossa. Näyttää 26. Niin jos jotain jäi ihmetyttämään niin muutin tosiaan laskutapaa jo tuhruista alkamaan eli ollaan kolme päivää pidemmällä kierrossa mitä jossain vaiheessa oon laittanut. Ei ole mitään oloja, ihan normifiilis. Womanlog ennustaa menkkojen alkavan ensi viikolla, niin minäkin.
Tänään yritän saada enkunkielisen tiivistelmän tehtyä graduun. Huomenna menen ohjaajaa tapaamaan ja saan palautteen tuosta viikonloppuna lähettämästäni lähes tulkoon valmiista gradusta. Sitten ensi viikolla korjailut ja viimeistelyt ja esitarkastukseen. Vähiin käy ennen kuin loppuu. Sitten vain kypsäri ja kokonaisuudet ja valmistuminen hakuun. Vilkuilin jo yksi päivä mol.fi-sivuja töiden toivossa. Aika hiljasta on kotiseudulla. Melkein joutuu lähtemään vähän kauemmaksi hommiin. Syksyksi siis ajattelin hakea töitä. Katsotaan nyt kesä, olisi ihana viettää vielä kesä tytön kanssa kotona. Alkaa vain taloudellisesti ahdistamaan. Miehen firmalla on ollut vähän hiljasta kevään niin on joutunut aika paljon kiristelemään ja lainatkin on ollu katkolla. Nyt alkaa taas kesäkuussa nekin pyöriä niin voipi olla, että tarvii niitä töitä sitten alkaa tehdä jo aiemmin. Neidille pitäisi varmaan jokin hoitopaikkakin hommata sitten. Äidin pieni vauva... en millään malttaisi. Toisaalta tyttö alkaa olla siinä iässä, että muutkin lapset kiinnostavat ja siten päiväkoti olisi ihan hyvää sosiaalisten taitojen opettelua. Syömistä tarvitsisi varmaan alkaa kunnolla harjoittelemaan, että itsekin saisi lusikalla jotain suuhun. Vielä on vähän heikkoa. Sormin kyllä menee kaikki hienosti, mutta puurot ym on kyllä sylissä jos lusikoimaan alkaa. Päiväkodissa olisi kuitenkin ihan hyvä osata itse syödä ja myös kuivaksi olisi hyvä ainakin alkaa opettelemaan. Se onkin ollut ohjelmassa tässä kesällä kun ei ole enää niin paljon vaatteita. Tällä hetkellä on myös menossa jonkinlainen pottavastustus kausi, joten otin aikalisän siihen hommaan. Katsoo vähän myöhemmin uudestaan eiköhän se siitä.
Nyt pitää palailla tiivistelmän pariin. Yritän saada mahdollisimman paljon tänään tehtyä, koska huominen päivä menee siellä ohjaajan tapaamisessa ym ja torstaikin jää varmaan aika lyhyeksi, koska ollaan lähdössä mökille vapuksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti