sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Rankkaa mökkeilyä

Vappu hujahti meikäläisellä läppärin edessä. Mummu lähtikin sitten vappuilemaan mökille ja vahtimaan neitiä, että sain pakertaa hommia gradun parissa. Ohjaajalla oli aika paljon vielä korjausehdotuksia ja yksi isompo rakennemuokkaus niin en uskaltanut jättää enää ens viikolla sellaisia. Sain kyllä onneksi hyvin tehtyä hommia ja varmaan seuraavan version voin sitten lähettää jo  tiistain tienoilla. 15. päivä on viimeinen mahdollisuus jättää esitarkastukseen, mutta yritän jo aiemmin. Seuraavalla viikolla sitten painoon.

Reissusta tosiaan kotiuduttiin tänään. Mies jatkoi suoraan mökiltä töihin ja tulee vasta viikonloppuna takaisin. Koko viikko taas neidin kanssa kaksin tai tulee mummu taas tiistaina. Ihan hyvin meni viime viikolla kolme päivää. Toivottavasti menee tämäkin pidempi pätkä. Neiti on kyllä niin iskän tyttö ettei mitään rajaa. Mökkeily sujui ihan ok. Vähän se on aina jänskää neidin kanssa kaikki uudet paikat ja tilanteet. Ei onneksi yrittänyt mennä järveen tai mitään. Vähän piti sitten kuitenkin testata jos pääsisi jo rappusia kuin aikuiset eikä takaperin, no eipä onnistunut vaan naamalleen mentiin. Ei kai se ole vappu eikä mikään jos ei oo rappurallin kuvaa naamassa. Noh, onneks mustelmat häviää, ei ole ekat ja tuskin on vikatkaan. Mökkimatkatkin menivät ihmeen hyvin. Noin 3h ajomatkasta neiti nukkui menessä 2h ja mutusteli lopun aikaa leivänpalasta ja takasin tullessa nukkui vain tunnin ja ihmeen hyvin viihtyi lopun aikaa kun kerran pyssättiin. Neiti sai myös ensimmäisen vappupallonsa ja oli niin onnellinen. Kiikutti palloa koko viikonlopun.

Nyt on kp 31 (tai 29 riippuu laskeeko tuhrut vai ei) eikä menkkoja viä ole näkynyt. Rinnat on hieman arat ja naamassa on finni, voi tarkottaa mitä vaan. Veikkaan kyllä menkkojen alkavan ensi viikolla. Koitan nyt ainakin olla testailematta mitään ennen loppuviikkoa. Ettei mene turhaan testejä, kun mahikset kuitenkin on hyvin pienet. Jos ovis oli silloin kun sain ne haaleat viivat niin siitä olisi nyt kaksi viikkoa eli sen mukaan menkat kyllä alkaisi parin päivän sisällä. Viime aikoina on ollut aika tarkalleen se 14 päivää siitä, kun olen tuntenut oviskipuja niin menkat alkanu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti