Vihdosta viimein menkat alkoivat! Kierrosta tuli pisin aikoihin eli 39 päivää. Huh. Womanlogin mukaan ovis olisi ollut kp 26 mutta epäilen suuresti, että jäi tosiaan tässä kierrossa kokonaan tulematta. Nyt kyllä menkat alkoi normaalisti eli ihan punaisella vuodolla eikä millään ruskealla tuhrulla niin kuin viime kerralla.
Senkin takia epäilen, että kierto oli ovuloimaton, koska perjantaista saakka on juilinut alavatsaa eli periaatteessa siitä saakka kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Nyt kun luultavasti ei ollut keltarauhasta, joka olisi lakannut toimimasta mikä siis aloittaa menkat yleensä niin vuoto ei vaan päässyt alkamaan ennen kuin kohdunlimakalvo itsestään surkastui. Noh mutta nyt uudella innolla taas uuteen kiertoon ja mitä luultavammin stressikin tässä helpottaa kun saan gradun pois käsistäni ensi viikolla niin stressikin vähenee.
Huomaa kyllä kuinka stressaantunut olen kun tänään meni aamu ihan plörinäksi erinäisistä syistä ja alkoi vaan itkettämään. Ehkä jotain pms-oireitakin. Jep mutta nyt taas gradun pariin. Perjantaihin mennessä tosiaan pitäisi olla esitarkastuskunnossa ja sitten saa taas viikonlopun hengähtää ja viimeiset korjailut sitten alkuviikosta ja sen jälkeen painoon. Sitä alkaa jo pikku hiljaa odottaa sitä helpotusta, mitä siitä seuraa. Sitten vain odotellaan, että saadaan kaikki arviot ym ja paperit hakuun. Viimeistään juhannusviikolla sitten pitäisi olla kaikki paperit valmiina.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti