On jotenkin hurjan rauhallinen olo ollut viime aikoina. Menkat loppuivat vajaa viikko sitten. Päätin olla tilaamatta lisää testejäkin ja olla ihan rauhassa. Tunnustelen omaa kroppaa ja fiilistä ja keskityn omaan hyvinvointiin. Aloitin kevennys kuurin ruokavaliolla ja koitan ottaa tässä liikunnankin mukaan taas. Vielä en ole salikorttia käynyt uusimassa, ajattelin panostaa enemmän ulkoiluun ja hyötyliikuntaan ainakin näin alkuun. Herkut on pannassa ja koitan vierottaa itseäni sokerisista herkuista. Täytyy koittaa nyt olla tiukkana niin pahimmat addiktiot häviää. Alkuun olen muutenkin tiukkana ruokavalion suhteen tai tiedän lipsumisen vain pahenevan ja pahenevan ja olen taas lähtöpisteessä. Asetin tavoitteeksi -10 kg kesän loppuun mennessä eli elokuun loppuun. Kolme kiloa kuussa ei ole mahdoton. Tietenkin jos nyt sattuisi niin onnellisesti, että nro 2 ilmoittelisi tulostaan niin sitten lopetan laihduttamisen, mutta tällä kertaa yrittäisin mahdollisimman terveellistä ruokavaliota noudattaa ihan alusta saakka, koska pelkään radin uusimisen olevan hyvin todennäköistä.
Gradun laitoin painoon viime viikolla ja kypsärin olen varannut perjantaiksi. Sitten vain odotellaan lausuntoa ja sitä, että saan laittaa valmistumispaperit hakuun. Työpaikkojakin olen katsonut ja itseasiassa yhden hakemuksenkin laittanut. Hirveän jännittävää. Aika haastava työ olisi ja haastavaa myös järjestää neidin hoito, mutta en nyt mieti niitä ennen kuin tiedän pääsenkö edes haastatteluun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti