keskiviikko 13. toukokuuta 2015

What??

Mitä tää nyt on? Menkat alko eilen tai siis niin luulin kun vessareissulla paperiin tuli punaista, mutta siihen se sitten jäi! WTF! Mun kroppa on ihan sekasin tästä stressistä vissiin. Ei ymmärrä. Ei mulla oo ollu mitään välivuotoja yms ikinä. Nyt yhtäkkiä viime kierrossa menkat alko kolmen päivän tuhruttelulla ja sitten vasta kunnolla ja muutama päivä ennen sitä tuhruttelua oli yhtenä päivänä kans pikkasen vaaleanpunaistaista pyyhkiessä. Onko tää nyt saman juttu vai jotain muuta.

Ärsyttää tälläinen tietämättömyys ja tapahtumattomuus. Tekisi mieli tehdä testikin taas, kun tissit on olleet koko ajan vähän kipeet. Jos se olisikin jotain muuta. Jos ovis olikin paljon myöhemmin stressin takia ja olin jo lopettanut testailun. Ehkä olisi pieni mahdollisuus. Jospa viime pe oli vielä sitten liian aikaista testaukselle, vaikka menkat normikierron mukaan olisivat olleet jo myöhässä. Jos, jos, ja jos... Huoh. Enää yksi r-testi jäljellä niin en viitsisi sitä turhaan käyttää. Mitään muita oireita ei ole. Vatsaa juili pe, la ja su, mutta ei sen jälkeen. En tiedä enää ollenkaan mitä tässä tapahtuu ja sekös ärsyttää vielä enemmän. Yritä tässä nyt keskittyä sitten johonkin gradujuttuihin. Jospa sitä koittaisi vielä pari päivää sinnitellä, jos stressi helpottaisi sen verran perjantaina kun saan tuon gradun pois käsistäni, että menkatkin sitten alkaisi. Ja jos ei edelleenkään kuulu niin sitten vasta testaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti