maanantai 18. toukokuuta 2015

Virallinen kp 2

Pieni tuhruilu jatkui joka päivä siis tiistaista lauantaihin ja sitten vasta sunnuntaina aamusti kunnon vuoto alkoi. Huhhuh, että oli pitkä kierto. Ovuloimattomuudesta kertoo tosiaan tää kummallinen tuhruilu ja sitten kierto venyi yli viikolla normista. Noh, jos nyt tässä kierrossa saisi vähän laskettua tuota stressitasoa ja kroppakin normalisoituisi. Tein vielä perjantaina testinkin kun vain sellainen hento ruskea tuhruilu jatkui ja rinnat olivat edelleen kipeet, mutta aika ihme se olisi ollut jos siihen jotain olisi tullut. Mies kuitenkin oli niillä pidemmillä työreissuillansa, joten jäi nuo petipuuhat aika vähälle. Totta puhuakseni omat halutkin olivat aikas olemattomat johtuen varmaankin tuosta ovuloimattomuudesta ja stressistä. Luulen, että täytyy tehdä täydennystä ovis- ja r-testiosastollekin. Niitä menee kyllä ihan tuhottomasti näin pitkässä kierrossa ja varsinkin kun kropps sekoilee. Seuraavaksi alan tietenkin stressaamaan töiden hankkimisesta ja neidin hoidon järkkäämisestä. Noh, ei tässä nyt mitään hätää ole, oikeasti. Olen sitä tässä jonkin verran miettinytkin, että olisi syytä nyt tehdä töitä jonkin aikaa ja vaikka koittaa laihtua muutaman kilon. Se varmasti auttaisi myös tässä projektissa, kun olisi vähemmän stressiä taloudesta ja kevyempi olo. Järki ja sydän ei aina mene käsi kädessä näissä asioissa, mutta uskon että kaikella on tarkoituksensa. Meidän pikkuneiti touhutäti on juuri se lapsi, joka meille oli tarkoitettu ja juuri silloin kuin oli tarkoitettu ja niin on varmasti mahdollinen tulevakin lapsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti