keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Odottelua

Onneksi on muuta mietittävää kun olen pakertanut gradua valmiiksi. Äsken laitoin taas viimeisimmän version ohjaajalle. Saa nähä mitä on mieltä aika suurista muutoksista, joita tein. Nyt pitää sitten jatkaa enkun tiivistelmää, joka jäi viime viikolla kesken. Toivottavasti ohjaaja saa nyt luettua ja kommentoitua tuon uusimman version mahdollisimman pian eikä jäisi maanantaiksi niin kuin alun perin sovittiin. Saisin sitten viikonloppunakin tehdä hommia ja mahdollisesti jättää esitarkastukseen jo aiemmin kuin vasta sinä viimeisenä mahdollisena päivänä eli ensi viikon perjantaina. Ahdistaa niin tiukille menevä aikataulu.

Kierron suhteen ei mitään ihmeellistä. Odottelen menkkoja, ei ole vielä kuulunut eikä ole yhtään sellainen olokaan, että pian olisi alkamassa. Womanlog näyttää kp 33 (tai aiemman mukaan 30). Vielä ei ole periaatteessa myöhässä edes. Veikkaan, että tämä kierto oli oikeasti ovuloimaton, koska en missään vaiheessa tuntenut mitään kipuja eikä testeihin tullun mitään kunnollista. Se tarkoittaa myös, että kierto voi venyä pidemmäksikin. Jos nyt tämä ajatus pitää paikkansa, niin syy on varmasti stressissä. Jospa tuo stressi nyt vähän helpottaisi sitten ensi kiertoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti