Nyt on kp 16. Toivottavasti tämän viikon stressi ei siirrä ovista, sillä ainakin WomanLogin mukaan sitä voisi loppuviikosta odotella. Mies lähtee sunnuntaina työreissuun ja palaa ehkä to-pe aikoihin riippuen siitä tekevätkö hommia vappunakin. Ovistestauksenkin olen aloittanut ja parina päivänä on tullut jo ihan haaleita viivoja. Täytyy nyt odottaa josko pian kunnon plussa pärähtäis. Limatilannekin ehkä antaisi olettaa ettei enää kaukana ole. Testaus on ehkä vähän ollut hankalaa. En millään meinaa muistaa samoihin aikoihin testata ja lisäksi unohdan katsoa tuloksen kun sitä pitää odottaa 10 min. Tai siis testi pitää 10 min sisällä katsoa ja ainakaan vielä ei heti ole tullut mitään, mutta parissa viimeisessä on haalea viiva näkynyt sen 10 min lopussa. Ehkä se siitä muuttuu, mitä lähemmäksi ovis tulee niin tuloskin näkyy nopeammin.
Stressiä pelkään sen takia, että olen luvannut perjantaina lähettää ohjaajalle ensimmäisen kokonaisen version gradusta. Tällä hetkellä siis sivuja uupuu sellaiset 10, ei mikään mahdottomuus, lähinnä kirjoittelen analyysiä esimerkkejen ympärille. Analyysiä muutama sivu lisää, loppupäätelmät sekä johdannon viilaus. Voi olla, että täytyy vähän tiivistää vielä teoriaa, että saa kaikki mahtumaan siihen 60-80 sivuun. Yli menevästä kuulemma saa miinusta. Ja mä kun pelkäsin että en saa sivuja täyteen... Loppu lähenee ja olen niin iloinen! Ensi viikolla menen taas tapaamaan ohjaajaa ja saan palautteen tuosta versiosta. Sitten onkin loppuviilausta. Suomenkielinen ja enkunkielinen tiivistelmä ja esitarkastukseen jättäminen. Kypsäri ja sen jälkeen kaikki hakemukset todistuksista ym. Oikeasti! Ei ole paha homma ollenkaan. No nyt pitää palata hommiin, että pääsen tavoitteeseeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti