tiistai 7. huhtikuuta 2015

Johan alko

Laskin nyt eilisen kp1, vaikka tänään vasta hanat aukes kunnolla. Eilen kuitenkin jo vähän alkoi olla enemmän kuin tuhruttelua. Hieman kyllä ihmetyttää kropan touhut. Mistään kemiallisesta tai muusta tuskin oli kyse, koska herkkiä testejä tein pari eikä niihin tullut yhtään mitään, edes viivan paikkaa. Taidan tällä hetkellä vain stressata niin paljon noista opiskeluista, että hormonit sekoilevat. Tuo tuhruttelu on kyllä outo ilmiö, toivottavasti ei tullut jäädäkseen. Tähän kiertoon tosiaan ajattelin tilata niitä ovistestejä (ja ehkä muutaman r-testinkin), jotta näkisi pitääkö kropan tuntemukset yhtään paikkaansa. Kierto jäi sitten lyhimmäksi tähän mennessä synnytyksen jälkeen eli 33 päivää (tai 30, jos tuhruttelut jo lasketaan).

Tänään olen taas ahertanut tutkielman parissa pitkään, mutta ihanan tauon päivään toi ystävän puhelu. Juttelimme ainakin tunnin ja jaoimme kokemuksia synnytyksestä ja kaikesta muustakin. Hänellä on nyt viikon vanha pieni tyttö. Aprillipäivänä syntynyt. Harmi, että hän asuu niin kaukana, että en pääse nuuskuttelemaan pientä ja lisäämään vauvakuumettani. Parin kuukauden päästä he ovat muuttamassa vähän lähemmäksi, ehkä sitten pääsen tervehtimään tulokasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti