tiistai 18. elokuuta 2015

Tuulimuna epäily ja lopullinen toivon menetys

Ultrassa näkyi ruskuaispussi, ei muuta. Olo on turta, toivonsa menettänyt. Pitäisi jo näkyä muutakin. Omien laskelmien mukaan jo 7+0, ainakin pitäisi olla jotain 6+ eli kyllä näkyisi, jos olisi näkyäkseen. Digikin näytti jo reilu pari viikkoa sitten 2-3. Oli liian hyvä olo, oireeton. En pudonnut pilvistä, kun en osannut luottaa. Itku on itketty. Nyt odotellaan vain polilta aikaa. Lääkäri laittoi lähetteen. Varmaan tehdään tarkastusultra ja katsotaan sitten tilannetta. Toivoisin vain, että poistuisi luonnollisesti itsestään. Pelkään kuollakseni tyhjennystä tai kaavintaa, kun on niin paljon kamalia tarinoita lukenut niistä. Toivottavasti en joudu kauaa odottamaan poliaikaa. Haluan varmistuksen ja asian pois päiväjärjestyksestä ja suunnata katseen eteenpäin. En jaksa uskoa uuden ultran tuovan muutosta tilanteeseeni, se olisi suoranainen ihme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti