sunnuntai 16. elokuuta 2015

Mielenrauhaa etsimässä

Tai ostamassa, miten vain. On toisaalta kiva, että ei ole mitään hirveetä pahoinvointia ym, mutta kyllä se pistää miettimäänkin. Lueskelin edellisen raskauden alkuajoista fiiliksia. No, eipä sitä silloinkaan ole mitään kauhean pahoja oireita ollut. Ruokahaluttomuutta vähän ja rinnat kipeät. Miehelle vähän avauduin huolestani, mutta ei se sanonut kuin että ultrassa sen sitten näkee. Niin. Eihän sille mitään muuta voi. Kuitenkin ahdistus lisääntyi taas loppuviikkoa kohden ja lopulta kävin sitten ostamassa pregchek-paketin. Tein ihan päivä pissasta ja vain ehkä tunnin pidätyksen jälkeen ja viiva oli melkein heti saman vahvuinen ja tumma kun pissi siihen imeytyi. Kyllä se vaan jotenkin vähän rauhoitti mieltä, vaikka tuskin sekään mikään tae mistään on. Huolissani olisin ollut, jos olisi ollut edelleen hailu viiva. Lueskelin taas davidin testeistä kokemuksia ja en ole ainoa, joka niillä on saanut vain haaleita viivoja. Olisi ehkä kannattanut hakea noita marketin testejä jo sillon heti alkuunsa niin olisin säästynyt turhilta murheilta. En voi niitä suositella, vaikka olen siis saanut niillä ihan puhtaita negoja aiemmin, että ei anna mitään viivanpaikkoja tai muuta ärsyttävää, mutta on tuo viivan vahvistumattomuus kyllä ärsyttävä piirre. Eivätkä ne ole mielestäni niin herkkiä mitä väittävät.

Koitin myös typeränä jo kuunnella dopplerilla ääniä, mutta eihän sitä vielä mitään löytynyt. Viimeksi löytyi äänet joskun 9+ viikolla. Voihan ne toisella kertaa kuulua jo aiemmin tai ehkä osaa etsiä paremmin, mutta vielä on kyllä varmaan liian aikaista. Tajusin muuten, että ultra onkin jo tiistaina. Hyvä, yksi päivä vähemmän odotettavaa kuin muistin. Keskiviikkona onkin neidin lääkärineuvola. Nyt menen jatkamaan hommia. Neiti on mummulla ja ollaan miehen kanssa touhuttu ulkona kaikkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti