maanantai 31. elokuuta 2015
Olikohan se nyt tässä?
Voiko jälkivuoto kestää vain viikon tai oikeastaan vain 5 päivää? Tätä on nyt viikonloppuna tullut googlailtua. Kunnon vuoto loppui jo keskiviikkona. Torstaina ei päivällä tullut enää siteeseen juuri mitään ennen kuin illalla hieman vatsaa kipristeli ja jotain vielä vähän sen jälkeen tuli. Perjantaina tai lauantaina ei enää mitään, edes pyyhkiessä. Lauantaina yöllä tai sunnuntaina aamulla ennen vessakäyntiä oli jotain rusehtavaa hieman tullut phsuojaan ja päivän aikana ihan hieman lisää, mutta siis lähinnä hieman rusehtavaa valkovuotoa. Toivon, että tämä olisi nyt tässä. Pelkäsin vuodon kestävän jopa kolme viikkoa, joten tämä sopii kyllä minulle. Ajattelin tällä viikolla joku aamu testata ihan pissasta tuleeko vielä viivaa ja ensi viikoksi varaan sitten verikokeen. Tuskin ovis nyt ihan ovella kolkuttelee, koska normaalistikin kierto on pitkä. Jälkivuodon loputtua mikään ei estä tietenkään peittoa heiluttelemasta, mutta olisi kiva tietää onko hcg poistunut eikä mitään materiaalia varmasti ole jäänyt enää ongelmia aiheuttamaan. Olen kauhean malttamaton ja haluaisin vain päästä jo eteenpäin ja uuteen yritykseen. Kärsivällisyys ei kyllä koskaan ole ollut hyveeni. Nyt vain toivon, että kroppa alkaa toimia normaalisti eikä tule mitään ongelmia sen suhteen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti