keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Oirepohdintoja

Nyt olisi ehkä dpo 7 tai 8. Niin paljon tekisi taas mieli testailla jo, mutta onneksi ei ole testejä kotona ja kynnys on suuri mennä apteekkiin tai kauppaan hakemaan tässä pikkukylässä. Nyt vain koitan hillitä itseäni vielä ensi viikolle. Tilasin muutaman testin amazonista kun tilailin joululahjoja. En millään halua tuhlata tuota digitestiä turhaan, jos liuskat näyttää puhdasta negaa. Onneksi nekin tulee vasta ensi viikolla niin ei houkutus kasva liian suureksi näin liian aikaisin.

Oireista sen verran, että eipä juuri vielä ole mitään ollut. Rinnat on jostain syystä ollut oviksesta saakka vähän kipeät, mikä on uutta. Ma ja ti oli muutamaan otteeseen vähän menkkajuilinnan tyyppistä tuntemusta ja eilen aivan hirveä turvotus illalla. Turvotus taisi olla vaan ilmaa... Hieman on välillä vihlonut vasemman munasarjan kohdilta, ehkä keltarauhanen. Mikään näistä nyt ei välttämättä kerro yhtään mitään ja koitan olla innostumatta tai tutkailematta liikaa itseäni. Onneksi tänään ja huomenna olen töissä ja saa muuta mietittävää. Mieskin on viikonlopun kotona ja touhuillaan varmaan yhdessä kaikkea niin ajatukset pysyy poissa paremmin näistä jutuista. Jos sais hillittyä itsensä sinne tiistai tai keskiviikko aamuun (riippuen tuleeko testit postissa ma, ti vai myöhemmin). Silloin varmasti jo jotain näkyy jos on näkyäkseen. Sitten olisi pari päivää aikaa sulatella, jos on huonoja uutisia ennen kuin perjantaina lähdetään Hesaan rentoutumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti