sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Taas testailua

Nämä saa nyt luvan olla viimeiset hetkeen. Olo on jotenkin vaan ihan erilainen kuin kesällä. Silloin oli alusta saakka joku kummallinen aavistus, että kaikki vaan ei ole hyvin. Nyt sellaista ei ole, vaikka muuten olotila ei kovin erilainen ole. Tissit on onneksi joka päivä kipeämmät ja alavatsaa jomottelee välillä edelleen. Suurimman osan ajasta olo on kyllä ihan normaali ja voisi jopa unohtaa koko asian. Vaikka tällä kertaa fiilis on paljon parempi, en silti uskalla vielä kuvitella ensi kesän loppua ja sitä, millaista silloin olisi tai vauvaa sylissäni. Niistä mielikuvista ja ajatuksista oli niin vaikea luopua viimeksi, että haluan säästää itseäni. Ehkä hieman rentoudun, jos tai kun ultrassa näkyy syke. Loppuun kuva ensin perjantaiaamun digistä ja sitten tämän aamun one stepistä sekä digiovistestistä. One steppiin alkoi viiva tulla heti ja itseasiassa testiviiva ilmeistyi jo ennen kontrollia. Ovistestissä testiviiva on jo tummempi kuin kontrolli. Tänään omien laskelmien mukaan 4+5.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti