torstai 10. joulukuuta 2015

Odottelua taas

Sain soitettua neuvolaankin. Niin kuin arvelinkin niin ensi vuoden puolelle meni ultra... Melkein neljä viikkoa tuntuu kyllä ihan hirveän pitkältä ajalta tällä hetkellä. Katselin jo yksityisten aikoja, mutta ajattelin että koitan nyt odottaa. Voittaisko siinä sitten jotain, jos viikkoa aikaisemmin saisi jotain tietää. Pelastaisi korkeintaan uudenvuoden ja jos olisi huonoja uutisia niin voisi vetää pään täyteen, heh ei vaan. Eipä sillä nyt juuri ole merkitystä viikko sinne tai tänne, silloin 5.1. nyt varmasti näkyy jo syke jos on näkyäkseen. Jos alkaa ihan mahdottomalta tuntua niin ehkä sitten mietin uudestaan. Eka neuvola nyt on sitten tämän vuoden puolella vielä väliviikolla. Harmittaa jos joulu ja uusivuosi menee nyt murehtiessa onko siellä edes mitään elämää. Toisaalta voi olla hyväkin, kun on touhua, tapahtumia ja ihmisiä ympärillä. Toinen asia onkin sitten, että miten homma pidetään edes jotenkin salassa kaikkien silmien alla?

Testitkin oli eilen tullut postissa. No nyt on millä testailla vaikka joka päivä pari viikkoa. En muistaakseni kyllä ostanut 15kpl pakettia vaan jonkun 5... En tiedä, miksi niitä niin paljon tuli.  Arvaa vaan ottiko päähän kun ne oli vielä samoja kökköjä one step -testejä, mitä on ennenkin mulla ollut. Mielestäni en sellaisia tilannut vaan oli jotain merkkiä, mitä en ennen ollut kokeillut. Tietenkin eilen illalla piti sitten vielä parin tunnin pidätyksen jälkeen dippailla ja aikas haalea viiva oli verrattuna esimerkiksi siihen apteekin omaan, jonka pitäisi olla sama 10 herkkyys. Noi netin halpikset ei kyl tasan ole niin herkkiä kuin väitetään, r-testit tai ovistestit. Tänään aamullakin oli aikas haalea viiva aamupissasta. Digiovistestin viiva taas oli tummunut tummemmaksi kuin kontrolli. Niitäkin jäi vielä pari laatikkoon. Pitäisikö olla pessimisti ja jättää varalle, jos tässäkin käy huonosti. Arvon tässä, että uskaltaisiko jo huomenna tehdä sen toisen digitestin, kyllä sen pitäisi jo tässä loppu viikosta näyttää suurempaa viikkolukemaa. Nyt tarvitsee mennä antamaan neidille lounasta. Oli muuten mukavaa kun terkka muisti, mitä viime kesänä oli tapahtunut ilman, että kerroin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti