Tässä vaiheessa voisi nyt summata, että stressaamattomampi olotila varmasti auttoi rentoutumaan ja samoin töissä oleminen niin ei ehtinyt koko ajan miettimään näitä juttuja. Lisäksi hymynaamaovistestit toimi hyvin, mikä vähensi myös osaltaan stressiä. Seksiä oli joka toinen päivä sunnuntai, tiistai ja torstai ja itse ovis mitä luultavammin ke-to. Liuskaan tuli ovisplussa jo tiistai-iltana, mutta ehdin hävittää pissanäytteen ennen kuin huomasin sen ja en sitten saanut siihen dipattua enää digitestiä, mutta onneksi se hymyili vielä seuraavana aamunakin, jolloin muuten liuska näytti jo ihan hailua. Nyt vain toivotaan parasta ja ikävä kyllä pelätään pahinta. Ajattelin tällä viikolla soitella neuvolaan ja kysyä onko mahdollista saada ultra-aikaa joulun ja uudenvuoden väliselle viikolle, koska silloin olisi rv 6-7 ja haluaisin mahdollisimman pian ultraan näkemään onko siellä mitään elämää. Silloin varmaan näkyisi jo jotain, jos on näkyäkseen. Pelkään kyllä, että se menee ensi vuoden puolelle, mitä luultavimmin...
Mitään oireita ei suuremmin ole. Rinnat on ehkä vähän kipeät edelleen, olleet oviksesta saakka. Joitain mahanjuilinoita on ollut, mutta ei mitään selkeää. Alla eilisaamun clearblue digi r-testi ja sitten tältä aamulta clearblue digiovistestin viivat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti