tiistai 22. joulukuuta 2015

Oireiden kyttäilyä

Olisi vaan kovin paljon helpompaa, jos niitä olisi enemmän. Tissit ja erityisesti nännit on vaihtelevasti kipeet. Välillä niin paljon, että ilman rintaliivejä on ikävä olla kun vaikkapa yöpaita hankaa. Vatsanjomotteluja on välillä, mutta ei välttämättä joka päivä. Joinain päivinä ehkä on ollut illasta turvotusta. Eilen olin ehkä havaitsevinani jotain lievää kuvotusta pariin otteeseen. Edelleen panikki iskee aina välillä ja ajattelen, että ei tästä mitään tule ja ihan varmasti on taas tuulimuna. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin ihan positiivisella mielellä. Ultraan on tasan kaksi viikkoa ja silloin on jo omien laskujeni mukaan 7+6. Edelleen harkitsen yksityisen ultran varaamista, mutta toisaalta mitä siinä voittaisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti