Miten sitä oppis tekemään kaikki niin kuin on suunnitellut ja aiemmin todennut ettei jäisi aina miettimään kaikkea turhaa. Tällä hetkellä harmittelen etten testannut kahta kertaa päivässä niin kuin olen todennut, että kannattaa. Onneksi se plussa sentään tuli seuraavana aamunakin vielä, olisi voinut olla tulemattakin. Onneksi tuon hymynaaman voi tehdä aamupissastakin, koska jos olisin odottanut päivälle se olisi mennyt ohi. Eli oikeasti vinkkinä niille, jotka ei saa ovista testeillä bongattua, että jos itse testaisin vaan kerran päivässä ja vielä päivällä niin jäisi kyllä huiput bongaamatta. Testasin nimittäin vielä keskiviikkona päivällä neljän tunnin hyvin vaivalloisen pidättämisen jälkeen ja hymynaamaa ei enää tullut eikä siis myöskään vielä tiistaina aamulla sitä ollut. En kyllä edes tiedä, miksi näitä mietin, koska tämän kierron oviksen hyödyntäminen nyt meni mielestä hymynaamoista riippumatta ihan hyvin, vaikka olin poissakin yhden päivän. Tietenkin olen miettinyt ja googlannut sitäkin, että riittääkö joka toinen päivä touhuilut, mutta onneksi suurimmassa osassa lähteistä se on ihan ok tai joissain jopa parempi.
Sitten seuraavaan pohdintaan. Miksi tässä kierrossa ei ollut kipuja? Onko se hyvä vai huono merkki? Itse oikean oviksen päivä plussan jälkeen on siis vain arvuuttelua, kun en voi sitä päätellä edes kivuista. Yleensä ovis on ollut jo 12-24 tunnin sisällä plussasta kipujen perusteella, mutta nyt en tiedä yhtään. Veikkaan kuitenkin torstaita ja iltaa. Torstaina vilutti ihan hirveästi ja se voi olla merkki oviksen jälkeisestä lämmönoususta tai juuri ennen ovista yleensä tapahtuvasta lämmönlaskusta. Se mikä tässä mietityttää on, että voiko ovis olla vaikkei olisi kipuja? (Kun yleensä on edes jotain, mutta nyt ei edes sitä tärinäherkkyyttä.) Tietenkin onhan yöllä voinut olla jotain ja en vain ole herännyt. Hämää se silti. Myös limojen perusteella sanoisin, että torstai on itse ovispäivä, koska eniten sitä oli ti-to ja perjantaina oli jo kuivempaa. Erikoisin juttu on ehkä se, että tissit ja erityisesti nännit tuli kipeiksi jo perjantaina. Se on ihan uutta. Viime kierroilla tissit on tullu kipeiksi kyllä koko ajan aikaisemmin ennen menkkoja, mutta ei kyllä vielä ikinä heti oviksesta. Kummallista. Onko se hyvä vai huono merkki, en tiedä. Toisaalta kaikki nämä pohdinnat ovat turhia, sillä kaikki voitava on tehty ja tuloksen näkee parin viikon päästä. Haluan toivoa, mutta en juuri uskalla. Nyt keskityn muihin asioihin nämä piinapäivät ja testailen luultavasti ennen Hesan reissua silloin parin viikon päästä eli viimeistään perjantaina 11. päivä ellei menkat ala ennen. Kaapissa on vain kallis digitesti niin ei tule liian aikaisin testailtua, kun ei halua sitä tuhlata suotta. Eikä tässä nyt enää niin pitkä aika ole, kun nyt on jo dpo 3 tai 4, en ole ihan varma, koska plussa päivähän on -1, mutta jos plussa olisi tullut jo tiistaina niin silloinhan olisi tuo päivä ja tänään olisi dpo 4. Jos nyt varman päälle ottaa niin dpo 3 ja silloinkin testin voisi tehdä jo 10. päivä torstaina. Jokatapauksessa testaan ennen reissua ellei menkat ala, jotta voin sitten juoda suruuni tai olla juomatta ilooni, heh ei vaan että on sitten menkkatarpeet mukana reissussa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti