sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Pyhäinpäivä

Minä vietin pyhäinpäivää en halloweenia. Ei siinä mitään, jos joku haluaa pitää naamiaisjuhlat halloween meiningillä, mutta itse pidän rauhasta ja muistelen niitä, jotka ovat jo poistuneet keskuudestamme. Eilen aamulla sytytin kynttilöitä kaikkiin pihalyhtyihin muistoksi niistä läheisistä, jotka olemme menettäneet. Tällä kertaa yhden kynttilän sai myös se pieni, jota emme saaneetkaan vaikka hän olikin olemassa vain ajatuksissa ja haaveissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti