maanantai 2. marraskuuta 2015
Kirves lähenee kaivoa
Pitihän sitä testiä tänään aamulla uittaa taas... Ja ihan blanko on. Ei edes hyvällä mielikuvituksella saa mitään haamua siihen aikaan. Jaa a saa nyt nähdä oliko liian aikasin tehty. Menkkoja odottelen ehkä siinä torstai-perjantai akselilla. Ennen sitä nyt en uudestaan testaile kun testejäkin on vaan yks jäljellä. CB digejä myös pari, mutta ne on niin kalliita, että niillä vasta varmistelen. Ajattelin nyt, että tuolla herkällä testillä voisi jo jonkin hailun viiva saada... En tiedä tuli nyt sellanen olo, että ei ole tärpännyt, että ei se viiva siihen ilmesty loppuviikkoonkaan mennessä. Tulee vain sellainen ikävä tunne, että ovista ei vaan oikeasti edes ole, että sen ovistestin pitäisi olla paaaljon selkeämpi ja tummempi kuin kontrolli. Muutama ovistesti vielä jäi ja käytän ne pois ensi kierrossa sitten, mutta en aio niitä tilata enää lisää. Tunnistan kyllä ovisoireet ilmankin ja ehkä on parempikin niin ei stressaa niitä testejä sitten. Seuraava ovis olis sitten joskus kuun lopulla ja sen tuloksen näkeen joulukuussa... Masentavia nää pitkät kierrot. Nää viikot on niin pitkiä odottaa edes mahista.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti