Saas nähdä toimiiko taas tämä, että tulen tänne natisemaan. Seuraavalla vessakeikalla varmaan sitten alkaa. Nimittäin menkat antaa edellee odottaa... Ei taas ymmärrä yhtään, mitä tässä kehossa oikein tapahtuu. Juuri kun ajatelin, että kyllä mä nyt tän kropan touhut tunnen niin ei, ei mitään tapahdu. Olin jo torstaina ihan varma, että menkat alkaa koska tahansa ja viimeistään perjantaina. Tänään taas on ollut ihan normi olo. Eikä edes mahaa ole juilinut. Ei vaan ymmärrä. Alkaisi nyt kun ei kerran ole mitään hyvää syytä olla alkamatta kun ei siihen tikkuunkaan mitään tuu kuitenkaan. Kp lähentelee taas 40, ei perse sentään kun aika on pitkää. Tällä hetkellä vaan enää kiukuttaa. Pieni kateus ja katkeruus taas kaivelee kaikissa neidin harrastuksissa kun uusia vauvamahoja pompsahtelee esiin. Välillä risoo niin paljon, että tekisi mieli jäädä kotiin, mutta eihän sitä voi. Noh onneksi on nyt muutakin ajateltavaa, kun käyn parina päivänä viikossa töissä. Alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että tämä kierto oli oikeasti ovuloimaton, kun venyy näin pitkästi. Ei kyllä ollut niin selvät ovis oireet kun yleensä, että ehkä se on mahdollista. Ja ne saakelin ovistikut... En sitten varmaan ole sitä oikeaa ovista oikeasti koskaan bongannu niin, että toinen viiva olisi oikeasti tarpeeksi tumma. Nyt loppuu nekin testailut, vaikka niitä taitaa vielä neljä olla jäljellä. En vain jaksa enää sitäkin stressiä, tai mitään stressiä. Miten voikin ottaa näin paljon päähän taas kaikki asiat, jotka eivät mene niin kuin haluaisin. Tulisi edes noista työhakemuksista jotain. Tai vauva. Edes toinen toive voisi toteutua niin tulisi elämään jotain sisältöä ja tarkoitusta ja tekemistä. Olisin edes vähän tyytyväisempi elämääni.
Edit. Illalla ensimmäinen häivädys punaista ja yöllä alkoi kunnolla. Finally. Kai tämä menee vielä normiluteaalivaiheeseeni 15-16 päivää olettamastani oviksesta. Seuraavan oviksen womanlog arvioi keskelle viikonloppua... Voi persus sentään. Toivottavasti se on miehen vapaaviikonloppu koulusta tässä kuussa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti