keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Happy face

Niinpä se hymynaama pätkähti ruutuun aamulla. Veikkaan, että olisi tullut jo eilen illallakin. Tuli hyvä mieli. Onneksi touhuiltiin eilen illalla, koska tänään en ole kotona yötä. Huomenna sitten voi vielä varmistella. Hyvä, että ovis nyt tuli pari päivää aikasemmin kuin womanlog ennusti. Vielä ei ole tullut niitä oireita, jotka olen liittänyt rakkulan puhkeamiseen eli tärinäherkkyyttä ja tietyn tyyppistä alavatsakipua. Mutta ehkä tänään tai huomenna sitten, kun plussa aamulla tuli. Yksi huonopuoli noissa digitesteissä on, ne on hirveen herkkiä vikoihin. Esimerkiksi eilen unohdin ottaa suojapään pois ennen kuin laitoin sen kiinni laitteeseen ja irroitin sen vasta kun se oli kiinni. Noh, ei sitten alkanut vilkkumaan se kuva. Voi tietenkin olla myös, että en kastanut päätä tarpeeksi pitkään, mikä tapahtui sitten tänään aamulla, vaikka mielestäni laskin sen 15 sekuntia. Ärsyttävää siinä vaan on se, että testipäät menee hukkaan ja ne on kalliita. Noissa liuskoissa ei niin haittaa, jos menee joku vikaan kun ei ne mitään maksakaan. Mutta sen verran hyvin nykyään onneksi tuntee kroppansa ettei aloita testausta aivan liian aikaisin ja tuhlaa testejä suotta. Jäi nyt vielä puolet noista digeistäkin mahdolliseen seuraavaan kiertoon, vaikka tietenkin toivon ettei niitä tarvittaisi. Loppuun vielä kuva aamun testeistä. Ja otin sitten tuon digin testipääm pois ja näkyy se viivoistakin, että on tasavahvat vaikkei niillä pitäisi olla merkitystä... Miksi siinä sitten on ikkuna, mistä ne näkee? Vertailuna sitten tuo sofin liuska, jota dippasin samassa kipossa. Että näin haalea viiva on plussa niissä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti