keskiviikko 4. marraskuuta 2015
Luovutus
Testaushimossani dippasin tänään ovistestin ja ihan vitivalkoinen sekin oli. Huoh, en tiedä mitä pieniä oireita kuvittelin tässä, mutta nekin taitaa vaan enteillä menkkoja. Taisi tissit olla vähän kipeet viimeksikin ennen menkkoja. Vatsaa on juilinut välillä, mutta kuvittelin sen jotenkin erilaiseksi eipä kai ollutkaan. Luovutin siksi, että nyt on jo kp 34 ja dpo 13, kyllä testissä jotain pitäisi jo näkyä. En kyllä ole testannut raskautta ennen ovistestillä, mutta kai senkin pitäisi ihan toimia. Noh jos ei menkat ala lauantaihin mennessä niin testailen sitten tuon viimeisen r-testin vielä. En kuitenkaan enää odota mitään ihmeitä. Jos tuulimunaraskauskin, jossa hormonitaso on varmaan alhaisempi, näkyi dpo 13 testissä, niin luulisi näkyvän jo jotain varsinkin jos on normiraskaus. Toivoa tietenkin on niin kauan kun menkat ei ala, mutta en elättele mitään suuria toiveita enää. Tällä hetkellä on jotenkin todella masis ja luovutusfiilis ja tekisi mieli tirauttaa kyynel. Taidan kuitenkin vielä sinnitellä ja säästää sen kyyneleen kun menkat alkaa...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti