maanantai 23. marraskuuta 2015

Pienet välikuulumiset

Melkein pari viikkoa taukoa blogimaailmasta takana ja ihan hyvä näin. En tiedä, millä on suurin vaikutus olotilaani, sillä että olin pois vellomasta näistä jutuista, omalla ajalla ja töillä vai lumen tuomalla valoisuudella, joka sai jouluisenkin olon ja jouluvalojen laittamisen aikaan, mutta vire on tällä hetkellä suht positiivinen. Edelleen on tehtävä töitä, että se myös pysyy siellä, joten näiden pienten kuulumisten jälkeen yritän taas pysyä poissa. Eilen kävin lueskelemassa paria pidempään seuraamaani blogia, mutta eipä siellä ole mitään muutosta parissa viikossa ollut mihinkään suuntaan niin kuin ei täälläkään. Siis näissä vauvajutuissa. Ovis varmaan lähestyy ja tässä kovasti toivon, että ei ajoitu viikonlopun kannalta juuri ikävästi, kun mies on taas viikonlopun pois ja itsekin olen nyt viikolla yhden yön pois kun olen töissä. Sitä tässä sitten jännäillään, että riittääkö joka toinen tai kolmas päivä touhuilut, jos ovis osuu juuri esim lauantaille niin kuin womanlog ennustaa. Toivotaan... Yllättävän rauhallisesti olen kuitenkin suhtautunut tähänkin mahdollisuuteen. Eli siis ajatukset ovat kyllä rauhoittuneet ja saattaa olla päiviä jolloin en ajattele kuin pari kertaa näitä juttuja. Positiivista siis.

Viime viikolta täytyy pistää muistiin tosi kummallinen tapahtuma. Kävin illalla suihkussa ja ennen sitä vessassa. Sitten söin iltapalaa ja siinä hetken varmaan katsoin telkkaria, mutta aika pian mentiin nukkumaan. Siinä sitten hieman touhuiltiin miehen kanssa ja mennessäni pesulle vessaan huomasin alushousujen olevan aivan veressä. Mitä ihmettä? Ei siis voinut johtua seksistä (jonkun haavauman olisin ehkä ymmärtänyt), koska en laittanut housuja jalkaan takaisin sen jälkeen vaan veri oli tullut ennen nukkumaan menoa ja toisaalta suihkun jälkeen, koska tietenkin suihkusta tullessa laitoin puhtaan alushousut. En edelleenkään tiedä mistä se veri tuli. Ehkä suurin mahdollisuus on, että olen suihkussa sheivaillut ja tehnyt haavan itselleni. Luulisi kuitenkin sen tuntevan kirvelynä suihkussa... Tosiaan mysteeriksi jäi tuo vuoto ja sen lähde. Hämärää.

Ai niin pyörsin muuten sitten kuitenkin sen ovistestailu päätöksen. Mutta tilasin digitestejä ja oih kuinka ihania ne on. Selkeitäkin, hymynaama tai ei. Tänään koitin ensimmäisen kerran niillä kun on kp 16. Tyhjää ympyrää vielä näyttää luonnollisesti, kun vasta loppuviikolle ovista odottelen. Tietenkin katsoin viivoja testissä, vaikkei saisi ja oli siinä jokin hailu viiva jo. Oireita on hieman jo ollut, kun viime viikosta saakka on tuikkinut vasemmalle puolelle alavatsaa välillä ja valkovuoto on hieman lisääntynyt. Olen huomannut, että vasemmalla puolella ovis oireilee aika paljon selkeämmin kuin oikealla. Jos nyt tuohon testiin tulee plussa eli hymynaama niin sitten dippaan samaan pissiin myös sellasen halpisliuskan ja katson mitä se näyttää. Ihan vain vertailun vuoksi, että onko niihin ollenkaan luottamista. Mutta katsotaan. Ja on sekin mukavaa, että testin voi tehdä aamulla ja se on nopeampikin kuin se liuska antamaan tuloksen. Toiveet ovat toisaalta korkealla, mutta en kuitenkaan ihan uskalla silti luottaa mihinkään tai päästää niitä valloilleen etten tipu sitten korkealta. Toivoisin, että ovis olisi päivän pari aikaisemmin kuin yleensä, koska se aikaistaisi myös menkkojen alkamispäivämäärää. Katselin tuossa, että olisi kiva tietää tämän kierron tulos ennen kuin menemme reilun kahden viikon päästä pienelle "lomalle" eli keikalle Hesaan ja hotelliin yöksi. Se on siinä ja siinä, että tietääkö silloin vai ei. Toisaalta en kyllä välittäisi menkoistakaan kun kerrankin päästään kahdestaan hotelliin...Mutta näihin tunnelmiin... Ehkä tulen ilmoittamaan, jos hymynaama testiin ilmestyy tai viimeistään jos/kun menkat alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti