lauantai 31. lokakuuta 2015
Kärsimättömyyssyndrooma
Millä ihmeellä sitä jaksais vielä muutaman päivän odotella. Ei ole oikein mitään oireita tai oloja mihinkään suuntaan. Voisipa vain hypätä suoraan ensi viikon lopulle ja vaikka vaan menkat alkaa. En jaksaisi tehä negoja testejä, mutta tiedän etten jaksa odottaa edes sinne torstaille kun menkkoja odottelen. Olen taas alkanut epäilemään ovista ja ovistestejä ym. Kuvissahan nuo ovistestitkin näyttää ihan haamuilta. Koitan muistella, että ihan oikeistiko ne oli tummia silloin tekohetkellä testiajan sisällä? Ärsyttää. Liikaa aikaa miettiä asioita ja tutkailla itseä. Tissit saattaa olla hieman kipeät, en tiedä. Mitään vatsajuttuja ei ole enää ollut, ainakaan mainittavia. Ärsyttää sekin. Olisi edes jotain selkeää oiretta tai vastaavaa. Toivon ehkä liikoja näin aikaisessa vaiheessa. Hmm... Koitan nyt malttaa mieleni tuossa testailussa vielä ainakin muutaman päivän ettei liian aikaisin testattu nega masenna.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti