keskiviikko 14. lokakuuta 2015
Huono päivä
Tänään on ollut huono päivä. Jos en tietäisi kierron vaihetta, niin syyttäisin pms-oireita. Tänään on vaan ollut jotenkin masentunut ja toivoton fiilis. Mikään ei huvita, kotikin on kuin pommin jäljiltä, mutta en saa mitään aikaiseksi. Pitäisi tenttikirjojakin lukea, mutta siellä ne on pinossa enkä ole kirjastosta hakemisen jälkeen koskenutkaan. Pari kyyneltäkin olen tirauttanut, ihan vain yleisen alakuloisen olon takia. Onneksi on edes tuo neiti, jonka touhut jaksaa hymyilyttää. Salillakaan en ole jaksanut käydä ja sekin ärsyttää. Olen jopa miettinyt, että pitäisikö mennä juttelemaan jonkun ihan ammatti-ihmisen kanssa. Ihan vain siksi, että saisin puhua kaikki hulluimmatkin ajatukset ja tunteet joita sisällä myllertää. Blogi on ollut viimeiset pari kuukautta hyvä henkireikä. Miehen ja parin ystävän kanssa olen puhunut asioista, mutta tuntuu ettei kukaan ymmärrä kuitenkaan. Toisaalta en enää viitsisi vaivata läheisiä enempää. Tuntuu, että kaikki olettavat että olen jo päässyt asian yli, ettei enää saisi olla edes surullinen. Voi olla, että kaikki johtuu siitä, että pidän jonkinlaista esitystä yllä osan ajasta ja se on henkisesti raskasta. Neidin kanssa kotona päivällä esitys sitten rakoilee. Tämä nyt on vain tällaista keittiöpsykologiaa. Ehkä tämä tästä. Sisko on tulossa viikonloppuna, ehkä saan hänen kanssaan puhuttua. Tai sitten pitää keksiä jotain muuta, en tiedä. Haluaisin vain jonkinlaista päämäärää ja tarkoitusta elämään. En vain ole tällä hetkellä tyytyväinen elämääni. Plussa testissä kesällä antoi tietyn päämäärän ja tarkoituksen. Suunnitelmat ainakin pariksi vuodeksi selvillä heti ja sitten kaikki pyyhkiytyi pois hetkessä...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti