Miten aina kun tulen tänne kirjoittamaan jotain niin seuraavaksi tapahtuukin. Eilen sitten iltapäivällä kolmen aikoihin tein ovistestin ja ylläripylläri siihen ilmestyi viiva! No ei ollut vielä ihan saman värinen, mutta aika tumma. Päätin sitten testailla vielä myöhemmin enkä tee samaa virhettä kuin viimeksi, jolloin huippu oli sitten seuraavaan päivään mennessä mennyt luultavasti ohi. Uudestaan testasin sitten kymmenen aikoihin ja silloin viivat olivat samanväriset! Jes, ja ei kun miestä kiusaamaan ;). Saa nähdä näkyykö tänään enää mitään viivoja. Tuntuisi kierto olevan täysin aikataulussa (siis siinä normissa noin 34 päivää) ja womanlog ennustaakin ovista tälle päivälle. Saa nyt nähdä tuleeko tänään tai huomenna mitään ovistuntemuksia, vielä ei ole ollut mitään. Tulin kyllä niin iloiseksi noista testeistä, koska tämä on ensimmäinen kerta kun olen saanut oikeaoppiset viivat ovistestiin. Sitten vain jännäilemään tämän kierron tulosta... Tietenkin vielä varmistellaan muutama päivä, mutta reilun parin viikon päästä se sitten selviää. Loppuun vielä kuva eilisistä testeistä. Ne on hieman kuivuneet ja haalenneet, mutta alempi oli illalla selkeästi samanvahvuinen kuin kontrollikin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti