perjantai 23. lokakuuta 2015

Tulihan niitä ovisoireitakin

Torstaina iltapäivällä ja illalla oli alavatsa taas tärinäherkkä. Se on jännää kipua, tuntuu niin kuin tuolla sisällä syvällä kohdun tienoilla. Tuntuu eniten juuri tärähtävissä liikkeissä, kun vaikkapa juoksentelin ja hypin neidin kanssa leikkiessä tai lösähdän istumaan ja jopa naurahtaessa. Nyt ei ollut mitään turvotusta niin kuin joskus. Lh-huippu oli siis keskiviikkona illalla ja torstaina illalla mitä luultavammin sitten itse ovis. Limaa oli tällä kertaa jotenkin vähemmän kuin normaalisti, vaikka join koko alkukierron greippimehuakin eli pyhpah sille konstille. Lisäksi sitä oli vain kahtena päivänä niin, että huomasin selkeästi läpinäkyvyyden (ke ja to), vaikka usein olen huomannut kolmena päivänä. Tämä viittaisi myös siihen, että torstaina oli sitten itse ovis, kun limaa ei enää tänään ollut. Tällä kertaa en ole tuntenut sitä terävää kipua, mitä viimeksi eikä sen jälkeistä tylppää jomottelua, mutta se voi tietenkin olla ollut yölläkin enkä ole herännyt. Tai sitten ei ole ollenkaan, ei ole aina ollut ennenkään. Toivottavasti ma-to sekstailut nyt riittäisivät ja parhaillaan hedelmöittynyt munasolu seikkailisi kohti kohtua. Voi että miten toivon niin taas tärppiä... Loppuun vielä nuo oleellisimmat ovistestit tältä kierrolta. Ylimmät keskiviikolta päivä ja ilta ja alemmat eiliseltä päivä ja ilta. Kuvassa kuivuneena tummimmalta näyttävät ke ilta ja to päivä, mutta testisjan puitteissa tummin eli samanvärinen kontrollin kanssa oli ke ilta ja to aamu oli jo kontrollia vaaleampi. Nyt tarvitsee enää keksiä paljon tekemistä ja muuta ajateltavaa pariksi viikoksi ettei tule liikaa tutkailtua joka nippausta ja muka-oiretta tässä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti