keskiviikko 28. lokakuuta 2015
Eipä mitään ihmeellistä
Hiljaista on. Vaikka sitä kuinka koittaa olla koko ajan kuulostelematta jokaista nippausta, niin kyllä sitä mielikuvitus taas laukkaa ja googlekin välillä. Sunnuntaista lähtien on jotain mahajuttuja ollut (tiedän liian aikaista, että liittyisivät kiinnittymiseen tms, joten luultavasti menkkoihin). Menkkajomotuksilta ne vähän tuntuvatkin. Outoa sinänsä, kun ei yleensä näin aikaisin ole mitään ollut. Yleensä menkkaoireilut alkavat pari päivää ennen tai vasta niiden alkaessa. Vielä on kuitenkin ainakin viikko ennen kuin menkkoja odottelen edes. Mitä lie kuvitteluja taas, ainakin osa. Aika matelee taas...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti