torstai 5. maaliskuuta 2015

Viimein

Uusi kierto alkoi. Pidempi kuin yleensä eli 39pv. Womanlog on kyllä yllättävän tarkka laskelmissaan. Nimittäin nyt kun merkkasin sinne menkkojan alkamisen niin ovulaation ajan kohdaksi tuli juurikin se, jolloin heräsin yöllä vatsankipristelyyn. Ajoitus meni siis hieman liian aikaiseen ja pari päivää liian myöhään, ihan hyvä kun ei ole vielä mitään kunnon yritystä päällä.

Ehdin eilen vielä tilailla netistä muutaman r-testin ihan siltä varalta, että jos ei menkkoja ala kuulumaan. Vaikka ei tässä mitään tuntemuksia ole ollutkaan suuntaan tai toiseen. Lueskelin vielä edellisen raskauden alkuaikojen tuntemuksia ja oireita eikä niistäkään mistään  ollut tietoakaan. Pieni flunssa tuossa vain hämäsi viime ja tällä viikolla. Luulisin, että jos oikeasti olisin raskaana niin sen myös huomasin nyt, kun tiedän miltä se tuntuu. Eilen myös lueskelin vielä tuon pregcheckin luotettavuudesta ja ihan yleisesti kyllä vaikutti keskusteluissa antaneen oikeaa tulosta. Tekisi vielä mieli tilata muutama ovulaatiotestikin ihan vain mielenkiinnon vuoksi, että voisin tarkastaa onko tuntemukset ihan oikeasti ovulaatio.

En ole mitenkään pettynyt. Tällä hetkellä prioriteettina on valmistua ja aikataulu on sen suhteen aika tiukka. Ensi kuun alussa olisi tarkoitus olla ensimmäinen versio gradusta valmiina ja huhtikuun lopussa sen pitäisi mennä painoon. Sen jälkeen ei muutakuin kypsyysnäyte ja valmistumishakemukset kasaan. On tässä tietenkin vielä kokonaisuusmerkintöjen ym hakemista, mutta ne on pientä. Aikataulu sinänsä ei olisi mahdoton kun ei tässä ole muuta opiskelua ohessa eikä töitä, mutta lapsenvahti on paikalla vain kolmena päivänä viikossa niin se rajoittaa. Silloin yritän tehdä mahdollisimman pitkää päivää. Ja siitä puheen ollen jatkan nyt gradun vääntämistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti