sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Taas opiskelujuttuja

Aurinko paistaa niin hienosti ja muutenkin ilma on ihana. Onneksi meidän piha on niin varjoinen, että on vielä paljolti lumen ja jään peitossa niin ei tee mieli mennä piha hommiin, vaikka muuten mieli tekisikin ulos tuulettumaan. Taas kerran kuitenkin täytyy istua tähän koneelle pakertamaan. Ensi viikolla on ohjaajan tapaaminen ja lupasin lähettää kaiken, mitä on olen tähän mennessä saanut aikaiseksi gradun suhteen. Täytyy tänään koittaa vielä saada viimeistelyä teoriaosuuteen, kun vihdosta viimein varaamani kirjat käyttöön sekä aloittaa analyysiosion jäsentäminen kunnolla. Hirveän vaikea päästä alkuun tuossa analyysissä. Olisi pitänyt valita joku helpompi aihe, ei laadullinen tutkimusmenetelmä vaan määrällinen, pääsisi niin paljon helpommalla...Mutta kun sellainen ei kiinnosta sitten pätkääkään eli vielä vähemmän kuin nykyinen aihe. Täytyy tässä seuraava kuukausi panostaa kaikki ylimääräinen ja vähän enemmänkin tähän graduun ja toivoa parasta. Pakko on saada valmiiksi. Hitto kun stressaa tälläinen viimetinka hommeli ja aina kaikki menee siihen kuitenkin. Vaikka tuntuu, että paineen alla teen usein parasta työtä niin joskus voisi yrittää vähän helpommallakin. Laiskuus kostautuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti