Tällä hetkellä päässä surraa otsikon kysymys enkä oikein osaa siihen vastata. Kurkku on taas ollut tänään karhea. Ei ole kunnon flunssaa vaan viime viikon aikana on ollut välillä kurkku kipeä ja välillä mennyt pois. Tällä hetkellä vaan muistelen edellisen alkuraskauden oireita. Kurkkukipu oli yksi niistä... Luulin saaneeni kesäflunssan ulkomaanmatkan jäljiltä, mutta kurkkukipu ja viluisuus enteilivätkin jotain muuta. Tekisi mieli tehdä testi jo, mutta mahtaisiko näkyä vielä mitään. Womanlogin laskeman keskiarvon 37 pv mukaan tiistaina voisi menkat alkaa, mutta... Edelliset kaksi kiertoa ovat olleet lyhyempiä eli 34 pv, joten myöhässä olisivat sen mukaan jo nyt. Argh, malttamattomuus! Toisaalta mitä sillä tiedolla tekisin ennen tiistaita? Tai vaikka perjantaita. Ei huvita juuri anopin tuloksi ehkä tehdä testiä kun meikäläisen pokka on mitä sattuu. Jos oikeasti tilanne olisi se, mitä tällä hetkellä epäilen niin haluaisin pitää tiedon mahdollisimman pitkään taas salaisuutena.
Koitan nyt malttaa mieleni vielä hetkeksi. Pitäisi varmaan tuon miehenkin kanssa puhua, vaikka ei nyt pitäisi yllärinä tulla, mutta kuitenkin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti